https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Zware week

15-02-2020

Deze week heb ik vier ochtenden getraind en dat viel me zwaar, niet de training maar daarna.
Normaal kom ik in de avond thuis van het sporten, voorzie mij wat van drinken, douchen en naar bed, volledige rust en mijn lichaam kan goed herstellen.
Overdag trainen is andere koek, zeker wanneer je vier dagen achter elkaar gaat trainen, je komt thuis en dan heb je nog een hele dag te gaan, mijn lichaam is dan niet in volledige rust, pas als ik naar bed gaat.
Zo merk je dan, dat de reuma zeker nog wel aanwezig is, gelukkig hoef ik niet elke week alle dagen overdag te trainen, maar dit was wel gelijk een eye opener, en dat het anders kan zijn...ook dit heeft natuurlijk zijn gewenning periode nodig.
Vrijdag was het valentijntjes dag heb ik besloten om een klein beetje te zondigen, om lekker cake te bakken en dit voor de collega sporters te trakteren en het personeel.
Op naar de nieuwe week en gewoon weer als van ouds in de avond uurtjes trainen.


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin