https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Zonder knie brace

08-01-2020

Gisteren weer lekker getraind, armen en schouders, maar altijd starten met je spieren opwarmen dit doe ik met de home trainer en de roeimachine.
Nu had ik maandag wat irritatie in mijn slechtste knie, maar meer dat mijn brace in de weg zat, dus gisteren de stoute schoenen aan getrokken en de brace afgedaan................oooooooooooooowat een heerlijkheid.
En getraind zonder brace en het ging super goed, was een beetje onwennig, een beetje angstig, voorzichtig lopen maar helemaal totaal geen problemen.
Dus weer een nieuwe kleine mijlpaal na ruim 16 maanden met brace, is mijn brace niet meer nodig, alleen wanneer ik mijn benen gaat trainen dan hou ik hem nog wel om, maaaaar het is het proberen waard om dat af te gaan bouwen, daarbij is zonder brace trainen veel beter voor je spieren, lekker weer een overwinning.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin