https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Stressss

20-02-2020

Tja, stress doet rare dingen met je lichaam, helaas zit ik nog in een stressvolle situatie, meestal kan ik het wel bolwerken, dankzij het sporten wat mij mentaal sterker maakt.
Maar soms kan de stress zo hoog toeslaan, dat lichaam en geest stagneert, helaas is mij dat deze week overkomen.
Gisteren heb ik nog gesport, heel rustig en licht, maar mijn lichaam zegt nu, Paula je bent een beste meid maar nu even niet.
En ja dat moet ik me eraan toe geven om even een paar dagen time out te nemen, dus dat heb ik gedaan deze week verders geen sporten, even mijn rust pakken en met leuke dingen bezig houden.
Maandag pakken we de draad weer op,  rust kan je in deze redden.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin