https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Sportschool open per 1 juli

17-06-2020

Eindelijk we kunnen de dagen gaan aftellen, en ik kijk er enorm naar uit straks weer lekker bezig zijn in de sportschool.
Inmiddels ben ik al bezig  samen met mijn fysio om mij klaar te stomen voor 1 juli dat ik veilig kan gaan sporten, en daar ben ik ontzettend dankbaar voor.
En wat is het fijn om weer lekker in de running te kunnen zijn, en wat is het nodig, mijn lichaam schreeuwt erom.
Mijn lichaam weer in conditie krijgen en op sterkte want ik merk wel dat ik heel snel achteruit bent gegaan in deze corona tijd.
Maar nu aftellen, en dankbaar dat ik en ook mijn sportcollega's weer kunnen sporten in een vernieuwde prachtige sportschool met een optimale lucht circulatie waar we veilig en coronaproof weer kunnen sporten.


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin