https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

ReumaKak dag

15-07-2020

Gisteren was het zover, ben je in balans krijg je slecht weer grijs en grauw, buiten zeer vochtig in huis klammig en dan zegt je lichaam zoek het maar uit....
Dus een dag van hangen, niet op gang komen en ja dan moet je ook nog gaan sporten, mijn vechtgenoot nam me even mee uit, even ergens wat eten, thuis gekomen plof op de bank en anderhalf uur geslapen.
Nog een uur te gaan om te gaan trainen, je lichaam zegt nee en je hart zegt ja, dus wat een strijd, maar mijn hart wint, en om 19.00 ga ik op weg naar de sportschool.
En wat was dat heerlijk, afgesproken met mijn trainer, we gaan voor licht maar wel tempo en dat heb ik gedaan, en ik kwam behoorlijk fit weer thuis, hier is toch duidelijk wat sport met je kan doen.....

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin