https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Pijnlijke knieen

03-03-2020

Ja even een vervelend iets mijn knieën, de laatste paar weken heb ik last van het weer, teveel vocht en daar krijgt mijn lichaam last van, met name mijn knieën.
Dat niet alleen ik heb ook vocht in huis, wat dubbel om me afkomt, want in een huis met vocht leven is voor niemand goed, laat staan met reuma/artrose.
afgelopen week bereikte ik de piek, de pijn is werkelijk ondragelijk het trainen van mijn benen hebben we hierdoor achterwege gelaten.
Ik kan niet eens fiets, krijg de trappers niet meer rond, en ik loop bar slecht elke stap die ik zet, schreeuwen mijn knieën ik kan pijn goed verdragen, maar deze pijn heb ik nog nooit gehad..................Dus na anderhalf jaar laat ik mijn knieën maar weer eens injecteren 10 maart, ik kijk er naar uit even hopelijk pijn vrij, het wordt tijd voor het zonnetje.
Natuurlijk blijf ik gewoon trainen , alleen ontzie ik mijn benen, mijn trainer wist te vertellen "Paula meerdere mensen hier die last hebben van hun knieën, vertonen dezelfde klachten puur door het vochtige weer"

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin