https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Nieuwe been machine

11-02-2020

Vandaag dit keer in de ochtend begonnen met trainen, en ik moet zeggen dit bevalt me prima eerlijk gezegd, deze week en volgende pakken we de ochtenden aan.
Fantastic Sports weet ons weer te verblijden met een geweldige been machine de Belt Squat, je kunt met 1 druk op de knop traploos jouw gewicht instellen. Het gewicht wordt niet op je ruggenwervel maar op je heupen gedragen. deze machine gaat tot 300 kilo, dus we zijn wel even een tijdje zoet, maar wat ook erg fijn is, geen stang in je nek, en met slechte knieƫn zoals ik is de oefening heerlijk om te doen en heb je totaal geen belasting...Dus me happy en weer een fijne oefening die effectief is en wat in mijn benenschema past.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin