https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Niet sporten eist tol

03-05-2020

We zijn een aantal weken en het niet sporten eist zijn tol voor mij.
Hier kan je zien hoe belangenrijk sporten is om je lichaam in conditie of stabiel te kunnen houden, en in mijn geval met mijn reuma en polyartrose.
Mijn reumaklachten beginnen terug te komen, schouder en nekklachten, rug en knieklachten, vingers en elleboogklachten, maar dat niet alleen.
Ik ben onlangs door mijn rug gegaan, en het ging goed tot op vandaag, ik zakte volledig door mijn rug toen ik naar de toilet ging en kletterde op de pot geen controle meer over mijn benen op dat moment de pijn is ondragelijk en ik kan mij nu bijna niet meer bewegen.
Ik zal blij zijn als straks de sportschool weer open gaat .

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin