https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Lummeldag

11-07-2020

De vijfdaagse training zit erop, de laatste dag mag ik wat lekker lummelen, beetje cardio, buikspieren, twisten en natuurlijk mijn bonus training om spierspanning op mijn bovenbenen te behouden, met de balans oefening.
Het is me reuze mee gevallen, geen spierpijn, soms een een beetje vermoeid, en wat is het toch heerlijk om gewoon weer te kunnen trainen, nu zelfs 5 dagen in de week.
Ik kan echt niet meer zonder, dit was duidelijk aan mijn lichaam te merken de afgelopen periode, hoe fijn is het dat we weer volop in beweging kunnen.
En zonder enige vorm van stress in mijn hoofd wat voor mij jaren is geleden, zoooo lekker, ik ben gemotiveerd, en kijk uit naar volgende week.


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin