https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Lekker benen getraind

17-07-2020

Gisteren was het weer benen dag, ging weer super goed, de kracht zit er goed in en mijn lichaam reageert goed. We trainen op kracht en conditioneel en jaaaaaa het was goed zwaar zeker met bepaalde combinaties dan is het killing maar superlekker. Thuis gekomen was ik werkelijk helemaal stuk dus douchen en om 22.00 lag ik al in mijn bedje....Dan wordt het vrijdag ja ja, 11.00 werd ik wakker hoe bizar is dat maar geslapen als een blok, dus dat wordt eten, douchen en dan hoppa weer naar de sportschool echt een gek verloop.
Intussen moet ik gaan bedenken wat mijn schema training over 2 weken gaat worden, aangezien de benendag zeer intensief is, ga ik in overleg met mijn trainer om straks een 2-daagse schema te starten, de derde dag circuittraining, vierde dag benendag en de vijfde dag conditioneel.Mijn dank is weer groot naar mijn instructeur Senny Schonewille.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin