https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Laatste training met de fysio

30-06-2020

Vandaag de laatste dag in de sportschool samen met mijn fysio. Mijn rug gaat super goed, en de kracht in mijn benen zit er weer in.Mooi opgewerkt om morgen weer lekker te gaan trainen de eerste dag dat de sportschool weer open mag.we gaan nu 5x in de week trainen, drie dagen circuit om de beginnen, dan 1 dag benen, en 1 dag lummel dag, beetje cardio, om de doorbloeding optimaal te houden.
Mijn voordeel in deze corona tijd dat ik wel mijn eiwitten tot me op genomen, houd ook dat ik iets aangekomen bent, maar ook doordat je van 9 uur sporten niet meer kon trainen.Dankzij de eiwitten opname heb ik mijn kracht weten te behouden en vandaag is gebleken dat ik de 400 kilo weg drukken weer in mijn benen heb.
Nu weer rustig opwerken zodat ik straks weer meer kwaliteit kan genereren voor mijn lichaam en straks weer beter kan lopen.Ik heb er zin in, nu lang genoeg gewacht....girlspowerrrrrrrrrrr 

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin