https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Kwakkelen

03-03-2020

Ik geloof dat ik even aan de buurt ben, pffffffff klapt mijn oor dicht afgelopen zaterdag, zondag kon ik in de avond naar de huisartsenpost, ik werd me toch beroerd en naar, mijn rechteroor is volledig doof, er staat een geweldige druk in mijn oor en rondom mijn oor in mijn gezicht lijkt het net of het niet van mij is, volledig een dof gevoel.
Blijkt dat ik links een flinke prop in mijn oor heb, en rechts een kleine prop, ik werd naar huis gestuurd met de mededeling dat  3x maal daag olie in mijn oor moet druppelen, en a.s. woensdag gaan ze mijn oren uitspoelen.
Gevolg, ik ben de hele dag zeeziek, en na het avond eten wordt ik enorm misselijk, dus paracetamol in en hoppa lekker naar de sportschool.
Gewoon licht trainen, geen rare dingen veilig een circuit training doen, maar het valt me tegen door de misselijkheid, uiteindelijk voelt het wel fijn nadat ik klaar was.
Lief is wel dat ik continu in de gaten wordt gehouden, en ze me telkens vragen gaat het goed???, geeft een fijn gevoel.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin