https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Goed bezig

31-07-2020

Mijn favoriete training is de benen dag, hier kan ik echt even explosief bezig zijn, en ja onder zeer goede en strikte begeleiding van mijn trainer Senny Schonewille van Fantasticsports in Hoogeveen, die mij al bijna 2 jaar traint met ongekende resultaten waar ik nog steeds dankbaar voor ben. Uiteraard met voorbereidingen voor deze dag, voldoende rust en vooral goed eten met name krachtvoer.
BAMMMM waar ik het eerste jaar opwerkend voor heb getraind om toen der tijd mijn doel te behalen, doen we het nu na de corona Lock down in vier weken en druk ik gewoon met gemak 300 kilo weg op de schuine legpress, dus op naar de 400 kilo.....
Kracht komt niet voort uit fysiek vermogen maar uit onverzettelijke wil.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin