https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Gekke week

02-02-2020

Een gekke week voor mij, aan de ene kant was ik te moe, en de zin was er wel en toch ook weer niet, maar eenmaal op de sportschool had ik toch last van krachtexplosies en voelde het super lekker.
Daarbij stel ik mijn B-12 nu een week uit in plaats van 2x in de week, ga ik het verzetten naar 3x in de week.
En de woensdag is altijd een beetje een lummel dag, veel cardio, geen zware trainingen, en dan is er ook tijd om hier en daar even wat lekker te kletsen.
Maar ik was afgelopen woensdag ook jarig, en bracht ik de sportschool een schaal met mandarijntjes als traktatie, altijd lekker.
En onverwachts werd er mij een cadeautje gebracht, een prachtige boeket met rozen, hoe lief is dat, deze staat nu uiteraard te pronken op mijn dressoir.......dankbaar.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin