https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Even op mijn tanden bijten

03-07-2020

2 juli tweede dag in de sportschool, en ja even door mijn spierpijn heen worstelen en wederom gewoon lekker licht een circuit training pakken en niet te vergeten als altijd mijn bonus training, de legpress om mijn spierspanning te behouden met extra oefeningen van de fysio voor het aansterken van mijn omliggende spieren rondom mijn knie alsook mijn banden en pezen.
En niets is lekkerder bij thuiskomst in een warme bubbelende jacuzzie te stappen met daarin magnesium, resultaat totaal geen spierpijn alleen een klein beetje vermoeid, dus we nemen nu rust tot maandag en dan mag ik mijn 5 daagse training lekker gaan opbouwen.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin