https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

De nieuwe week is weer aangebroken

14-07-2020

Lekker weer structureel bezig te zijn in de sportschool, elke dag kijk ik er naar uit en elke avond mag ik weer gaan.
Ik ben nog steeds bezig met de circuit training, voorzichtig aan schroef ik het gewicht weer wat omhoog, dat voelt lekker.
Bijzonder is dat ik gisteren even een stukje moest lopen, en ineens viel het mij op dat ik behoorlijk goed liep zonder stok, daar ben ik blij om een teken dat mijn spieren het snel en goed oppakken dat geeft de mens moed en motivatie.
Thuiskomend heeft mijn allerliefste de jacuzzi klaar gemaakt en niets is lekkerder na je training in een heerlijk warm bubbelend bad te zitten met daarin magnesium.........

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin