https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Benen dag

10-07-2020

Donderdag, benen dag als vanouds, het was een behoorlijke zware training, maar niet moe te krijgen, waar ik mijn energie in een keer vandaan haalt geen idee, maar het voelde goed.
Alles voelde goed, geen enkele last van mijn knieën, zelfs niet op de kuitmachine, dus hoe blij kan een mens zijn.
Op kracht en spierconditie getraind, alsook versterking rondom mijn knieën
Ondanks dit slechte regen weer, wat op mijn reuma slaat heb ik heerlijk kunnen trainen, en nog fijner totaal geen spierpijn. Ik ben gemotiveerd nog 1 dag te gaan en dan heb ik mijn 5 daagse training erop zitten. Met dank aan mijn trainer Senny Schonewille ......

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin