https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

Benen dag

24-01-2020

Ja ja vanochtend vroeg uit de veren, en 9 uur start klaar in de sportschool, benen dag, en zoals mij werd beloofd werd het een pittige training, om mijn benen weer klaar te stomen om t.z.t .te kunnen pieken voor de 400 kilo.....Maar wat ik vanochtend zo bijzonder vond, dat het een ochtend was waar verschillende ouderen kwamen trainen, en met ouderen bedoel ik de leeftijd van 90 jaar en in de 80, hoe mooi is dat, dat dwingt bij mij respect af niet anders. Hier kan je zien dat sporten op ouderen leeftijd belangrijk is en hierdoor deze mensen super fit zijn, dat hoop ik ook ooit dat ook te kunnen doen op die leeftijd, ik heb hier zeer grote bewondering voor.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin