https://be-fit-met-reuma-en-artrose.webnode.nl/blog-krachttraining/

2 januari 2020

03-01-2020

Een nieuw jaar met nieuwe doelen, en wat is het toch heerlijk om na oud en nieuw je sportklofje weer aan te trekken en weer gaan te trainen.
Hoppa, de sportschool in, even weer hernieuwde energie opladen, rustig een circuit training gepakt, wel alles dubbel gepakt en even lekker pompen, en wat cardio.
En mijn doelen, we gaan 6 januari er weer tegenaan, en dan ga ik nog eerst een opwerken om 400 kilo weg te drukken, en dan is mijn nieuwe doel 500 kilo met de schuine legpress.
En ik heb ontdekt dat ik weer een nieuwe oefening voor mijn benen erbij kan pakken, de leg extension.
Hier zit wel spanning op je knieƫn, maar ik heb er totaal geen last van hoe fijn is dat dus deze pakken we mee in mijn training....voor iedereen een heel sportief jaar toegewenst en de beste wensen.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin